BLACK FRIDAY na ElarteSleva -22 % na kompletní nabídku

Nejčastější otázky k nákupu

Na této stránce jsme pro Vás připravili všechny informace, které potřebujete znát k nákupu na Elarte. Pro urychlení celého nákupního procesu jsme pro Vás připravili pár rychlých odpovědí na často kladené dotazy. V případě jakéhokoliv jiného problému či informace nás samozřejmě můžete kdykoliv kontaktovat.

Nejdůležitějším tématům, jako jsou způsoby dopravy a platby, záruční doba a možnosti reklamace či obchodní podmínky obecně, jsme věnovali samostatné stránky na následujících odkazech:

Je možné si zboží prohlédnout osobně?

Samozřejmě ano. Navštivte nás v naší prodejně ve Zlíně, kde vám zboží velmi rádi představíme.

Jaké jsou možnosti dopravy a platby?

Pro úspěšné doručení zásilky využíváme dopravní společnosti GLS, WE|DO Home, WE|DO Uloženka a Česká pošta, u které si navíc můžete zvolit možnost poslat zásilku buď na Vaši adresu anebo na nejbližší pobočku České pošty. Jako způsob úhrady můžete zvolit platbu kartou online, dobírkou anebo bankovním převodem. Podrobnější informace naleznete na stránce Doprava a platba.

Kdy mi zboží dorazí?

Zboží obvykle expedujeme tentýž nebo následující den. MůžesJakmile si balíček převezme přepravní společnost, budete dopravcem informování o přesném čase doručení. Obvykle je zboží u Vás do druhého pracovního dne od předání balíku dopravci.

Co když mi dopravce přiveze poškozený balík?

Při přebírání zásilky od dopravce si pečlivě prohlédněte, zda není viditelně poškozená. Pokud ano, zásilku v žádném případě nepřebírejte a kontaktujte nás.

Co když naleznu v balíku poškozené zboží?

Pokud bude zboží v krabici při rozbalování jakýmkoliv způsobem porušené, neprodleně nás kontaktujte a my zařídíme rychlou nápravu.

Jak postupovat při reklamaci zboží?

Shledáváte na zboží viditelné poškození či neplní svoji funkci? Reklamace vše vyřeší. Stačí nám zaslat zpět balík s přiloženým formulářem nebo se zastavit k nám na prodejnu. Jednoduchý návod naleznete v sekci Reklamace a vrácení zboží.

Přišel špatný kus?

I to se může stát, ač je to velmi nemilé. V tomto případě nás ihned kontaktujte a my Vám zašleme správné zboží.       

Jak mohu vrátit zboží?

Zboží se Vám z jakýchkoliv důvodů nelíbí? Nevěšte hlavu, na promyšlení a vrácení zboží máte 30 dnů. V takovém případě nám zašlete zásilku zpět s vyplněným formulářem, který naleznete zde. Anebo můžete zboží přinést přímo k nám na prodejnu a my se již o vše postaráme. Více informací naleznete v sekci Reklamace a vrácení zboží.

Co když chci vrátit jen část objednávky?

Vybrali jste si více produktů a ne všechny se vám líbí? Informujte nás o této skutečnosti na email info@elarte.cz a my vám obratem odpovíme.

Chci zboží vyměnit, jak to udělat?

Tato možnost tady samozřejmě je. Napište nám nebo zavolejte a dohodneme se na výměně. Nezapomeňte však uvést číslo objednávky a zboží, o které máte zájem.

Jak recyklovat elektrozařízení zakoupené v našem e-shopu?

  • Najdete si adresu a provozní dobu nejbližšího sběrného místa.
  • Použitá elektrozařízení zanesete nebo zavezete na sběrné místo. Zde vám obsluha určí, kam můžete zařízení bezplatně odložit. Aby elektrozařízení mohla být recyklována, musí se odevzdávat v nedemontovaném stavu.
  • Následný odvoz a zpracování odevzdaných elektrozařízení zajistí ASEKOL.

 


V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat.

Nahoru